GRUPUL ȚINTĂ AL PROIECTULUI
GRUPUL ȚINTĂ este alcătuit din 322 de studenți (ISCED 5/6, nivel de calificare 6 și 7) cu domiciliul într-o regiune mai puțin dezvoltată a României (Nord-Est, Sud-Est, Sud Muntenia, Sud-Vest Oltenia, Vest, Nord-Vest și Centru), cu domiciliul în mediul rural sau urban și care studiază în domenii precum: Jurnalism, Media, Comunicare, Relații Publice, Publicitate, Limbi Străine, Marketing, Management, Relații Internaționale, IT, înscriși la universități din orice centru universitar din țară. Însă acesta lasă deschisă selecția, înscrierea și pentru studenți de la alte universități și alte specializări.
Din totalul persoanelor din grupul țintă vizăm că: cel puțin 10% (33 persoane) să aibă domiciliul în mediul rural la nivelul grupului țintă un procent mediu de 30% este estimat a fi acoperit de studenți de gen feminim, având în vedere specificul specializărilor unde predomină studenții de sex masculin.
Distribuția studenților selectați în GT între facultățile de unde vor proveni, specializări, calificări va fi realizată la momentul implementării proiectului în funcție de interesul arătat și de numărul de studenți înscriși la specializările respective la momentul respectiv, de domeniile din care provin angajatorii către care se vor duce studenții în practică, de unitățile de învățământ cu care vom realiza acorduri în implementare etc.
- Industrii Creative,
- în alte companii (parteneri externi cu care s-au semnat deja acorduri sau care vor fi identificați în cadrul A.3.1) cu coduri CAEN autorizate ce se regăsesc în Lista codurilor CAEN aferente direcțiilor de politică industrială menționate în SNC 2014-2020.